lunes, 20 de mayo de 2013

Últim mes de l'assignatura

Després d'haver desenvolupat la part més laboriosa del projecte amb la wiki, ja només queda un mes per acabar l'assignatura!

Sens dubte ha estat la Pac més complexa i en la que hi he hagut de dedicar més temps i també patiment... Per una banda seguir aprenent a editar la wiki i amb la por de que no s'esborrés res a última hora i perdre la feina feta. Per l'altra intentar aconseguir que els continguts de la part que em tocava complissin els requisits demanats (citació de les fonts, incloure enllaços, imatges, etc). Jo crec que per a ser la primera vegada  han quedat uns resultats positius però no negaré que fins que no tinguem la valoració no estaré tranquila. Sobretot el tema del plagi és el que més em preocupava per la importància que té en la valoració grupal del projecte. És la primera vegada que em trobo amb aquest tema com a punt imprescindible a tractar en un treball.

En conjunt s'ha notat l'esforç de totes i el temps de dedicació. Crec que hem acabat totes esgotades!
Encara que hem hagut d'entregar el treball dos dies més tard, era millor assegurar-nos que la feina estigués bé i no precipitar-nos. Hem optat per a repartir els continguts de la wiki i així evitar problemes d'edició conjunta de la mateixa pàgina.



El que ens queda és acabar de pulir aspectes de la wiki, veure altres treballs, fer valoracions... en definitiva acabar aprenent una miqueta més en aquest últim mes que ens queda, serà interessant!

2 comentarios:

  1. Silvia, jo també estic una mica nerviosa amb la correcció de la PAC3. Suposo que és normal perque és la que més fenia ens ha portat i és quasi la versió final del que serà el projecte!
    Creuem dits perque seguim com fins ara! Sort!

    ResponderEliminar
  2. Estic d'acord amb vosaltres.Una mica de nervis si que hi ha però confiem en tota la feina feta! I creuem dits jeje

    ResponderEliminar