domingo, 5 de mayo de 2013

Molt treball per endavant però positiva 100%

Ens trobem amb el mapa conceptual quasi acabat i acabant d'ajustar l'índex del nostre projecte. Tenim molta feina per fer però estic segura que sense donar-nos compte la wiki ja començarà a prendre forma.

Avui hem rebut la valoració de la PAC 2 i estic molt contenta, perque encara que nosaltres tinguem la sensació que el treball está ben fet rebre una bona nota t'anima a seguir pel mateix camí :)
Hem de millorar alguns aspectes i també és de agraïr saber on fallem per poder millorar de cara a la PAC final.... que poquet ens queda en quasi un mes ja estará entregada!

Molts ànims per aquesta dura setmana que ens espera a totes perque com ja han comentat les meves companyes compaginar feina i estudis es dur però nosaltres podem amb això i més!

Aprofito per recomar un llibre que m'estic llegint ara i que trobo que está molt ben escrit i  emociona molt. el recomano 100%


1 comentario:

  1. Ei Rosa! m'apunto la recomanació que m'agrada molt llegir i aquest llibre té bona pinta, gràcies!

    ResponderEliminar