domingo, 12 de mayo de 2013

PAC 3 quasi acabada :)

Ens trobem a la recta final de la PAC3 i crec que seguim amb bon ritme, encara que potser demanem un parell de dies més per fer la entrega, ja que hem d'acabar de redactar conclusions i fer un últim repás de la wiki.
Jo personalment estic força cansada ja que aquesta setmana m'ha tocat  fer hores extres a la meva feina i coincidint amb l'ultima setmana de la PAC m'he tirat tot el cap de setmana sense descansar perque de dilluns a divendres no he pogut fer molta cosa de la wiki... però animada de veure que ja falta menys per veure la wiki acabada :)
Penso que aquesta assignatura comporta molta feina i hores de dedicació, en general és a la que més hores hi dedico però també és la que més m'agrada,perque hem permet aprendre a utilitzar moltíssims recursos que per al meu futur crec que hem seràn molt útils.

Esperem que la nostra wiki sigui tot un èxit i que altres companys li treguin tan profit com li treurem nosaltres. Tenim moltes sortides professionals i encara que la situació al nostre país està com està... la revolució digital, competències TIC i les noves tecnologies fan que la nostra professió adquireixi nous perfils, que hem pogut veure realitzant aquest projecte, están molt demandats.




1 comentario:

  1. Esperem que sigui un èxit i que tots el companys puguin treure molt profit!!

    ResponderEliminar