miércoles, 22 de mayo de 2013

I com seran els altres projectes?

Bones!

La setmana passada vam entregar la PAC 3 (per fi!!!!) i ara estem a la Pràctica Final. Encara ens queden acabar uns quants retocs per a deixar la Wiki perfecta, però el gruix del treball ja està fet. En aquestat darrera PAC hem de presentar el nostre projecte a la resta de l'aula i defensar-lo més endavant. La veritat és que estic bastant tranquila sobre la valoració del projecte ja que totes hem estat molt implicades i hem repassat tots els punts que era necessari tractar, sense deixar res a l'atzar.

Ara que ja creiem que el nostre projecte és digne per a ser presentat en societat, no paro de preguntar-me una cosa: i com seran la resta de projectes? Fins ara hem estat treballant una mica en secret, com una mena de Projecte Manhattan a escala Wiki, no hem tingut contacte amb la resta de membres de l'aula i cadascú ha  fet els seus projectes en paralel. Què ens trobarem? Jo crec que el nostre projecte estarà a l'alçada de la resta de projectes de l'aula, però tinc ganes de saber quins temes han desenvolupat, de quina manera, si algún grup el presentarà d'una forma original que ens deixarà a tots bocabadats...

Tinc ganes de veure ja els projectes i de que tothom pugui veure el nostre, estic molt i molt contenta amb el resultat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario