lunes, 10 de junio de 2013

Últimes reflexions

Després de tres mesos  de feina ja hem acabat!!

La Pac 1 va començar amb una presa de contacte entre els companys i amb l'entorn virtual. Conèixer la situació de cadascú (temps a la UOC, disponibilitat...) i les reflexions sobre un primer debat ens va ajudar a l'hora de formar els grups i pel treball posterior. Vaig usar per primera vegada el Zotero i em vaig decantar cap a la branca del Grau que més m'atreu, per tractar-la al projecte final.

A la Pac 2 vaig conèixer  com usar un blog  i a més de  forma grupal. Veure les valoracions de les companyes t'ajuda a veure que comparteixes inquietuds però també il.lusions. Era també el primer contacte amb la wiki, de crear l'estructura dels continguts  posant-nos d'acord i començar a fer petites edicions com les presentacions. Sense una bona planificació i repartició de les tasques no hagués estat possible. I el millor de tot és que ho hem anat complint.

La Pac3 ha estat sens dubte la més laboriosa però la més gratificant. Ara sí que s'havien de repartir feines per anar editant-la i anar superant obstacles. Quan sorgien dubtes sempre podies comptar amb l'ajut de les altres i entre totes anar aprenent. Amb eines com el Bubbl.us vam fer el mapa conceptual.

Però ha estat en aquesta Pac final on m'he adonat de tot el treball fet. De com vam començar amb molts pocs coneixements i dels resultats finals. Sembla mentida!
Ha estat un treball progressiu on poc a poc , amb esforç, una bona coordinació i l'ajut de les companyes s'ha obtingut un magnífic resultat.

A nivell d'assignatura s'han complert les expectatives que tenia de bon tros: assolir noves competències digitals alhora que aprendre a treballar en equip en un entorn virtual. He perdut moltes pors que tenia al treballar amb eines digitals ja que no són el meu fort però si una motivació ara i en endavant. He après que amb ganes i paciència els reptes  es poden aconseguir.

A nivell grupal estic orgullosa de les companyes que m'han tocat. Totes hem treballat dur i ens hem esforçat al màxim. Ens hem planificat bé i sempre hem acabat la feina de forma satisfactòria. S'han respectat els rols per a cada pac i totes hem fet de tot. I la comunicació que ha estat fluïda i clara en tot moment ens anava marcant els ritmes de treball.


Amb aquest empenta pel treball ben fet espero seguir aprenent i anar trobant noves motivacions.
Molta sort companyes en els exàmens i a veure si tornem a coincidir en alguna altra assignatura :)) Per a mi també ha estat un plaer treballar juntes. SORT!!!

1 comentario:

  1. Molta sort per tu també Silvia.

    A veure si coicidint en altres assignatures!

    ResponderEliminar