lunes, 3 de junio de 2013

noies això ja s'acaba!!

Amb aquesta entrada al bloc vull felicitar a les meves companyes per la bona feina feta :)

Som un grup que desde el primer dia hem funcionat molt bé i tenint en compte que les 4 treballem l'esforç és doble.

Trobo que aquesta assignatura s'hauria de valorar amb més crèdits perque almenys a mi personalment és l'assignatura que més hores de treball hi dedico.
És el meu primer semestre a la UOC i no vaig començar amb bon peu ja que les primeres setmanes de curs vaig sofrir una conjuntivitis bastant greu que feia que ni tan sols pogués mirar la pantalla d'un PC, aquest fet hem va condicionar molt... fins i tot hem vaig plantejar abandonar aquesta assignatura però finalment hem vaig decantar per un altra i he seguit aquesta assignatura i dues més.

Els problemes de salut i de connexió a Internet han sigut els meus "handicaps" ja que feia més de 2 anys que no estudiava i les cervicals també es ressenteixen d'estar tantes hores ente el treball i la UOC...

Hem plantejo si l'any que ve hem tornarè a matricular perque suposa un sacrifici molt gran, però si recomano aquesta assignatura perquè aprens a utilitzar moltes eines que tant per a altres assignatures com per a una futura feina ens ajudaran moltíssim!

CRISTINA , IZASKUN  i SILVIA que tingueu molt bones notes en la resta de PAC'S i que vagin molt bé els exàmens! SORT!! 



2 comentarios:

  1. Gràcies Rosa!! Al final tot ha anat sortint. Jo feia 6 anys que no estudiava i ha estat dur però gratificant. T'animo a que segueixis l'any que ve. Jo m'ho plantejo amb la calma, 2 assignatures per semestre per disfrutar-ho i sobretot aprendre :))

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Rosa!!
    Jo també t'animo a continuar endavant amb la UOC!!

    ResponderEliminar