martes, 4 de junio de 2013

Ja queda poquet!!

Sembla mentida que només quedin dues setmanes per acabar!!
Veient el resultat de la wiki em sento molt orgullosa. Primer per tot el que hem après que ens serà de gran ajut per a altres assignatures i en un futur. Fa dos mesos no tenia ni idea de wikis, blogs.. i ara almenys sé per on començar i se  m'han tret moltes de les pors a l'hora d'usar aquestes noves eines.
I també estic contenta per l'equip que hem format amb la Izaskun, Rosa, Cristina i jo mateixa. Sense gairebé conèixe'ns hem sapigut funcionar. Totes som una part important d'aquest projecte, perque ens hem implicant al màxim i dedicat molt de temps.
Ara que s'apropa el final em fa certa pena acabar. Haurien d'haver més assignatures com aquesta. Tot i que impliquen un gran sacrifici quan estàs treballant, és amb la que més estic aprenent.

Ja he començat la valoració del grup que m'ha tocat i veig com aquest grup també s'ha esforçat molt i han obtingut un gran resultat. Sempre aprens coses que es podrien  haver pensat i d'altres que pots aconsellar.
En conjunt crec que serà de profit aquest exercici de valoració d'un altre projecte i de reflexió a partir del que opinin els companys.

Ja queda poquet!! I ànims també per a les activitats individuals noies!!


1 comentario:

  1. totalment d'acord! qui ens diria fa uns mesos que hauriem fet aquesta wiki tan chula!
    jo ja he fet la meva valoració individual... i m'ha costat molt perque han fet projectes molt bons!

    ResponderEliminar