domingo, 28 de abril de 2013

PAC 2 entregada! Començem amb la PAC 3...

Ens trobem a la meitat del projecte i valoro molt positivament el treball en equip que hem realitzat fins ara. Crec que hem fet una bona feina i ara toca començar la PAC 3

Segurament aquesta sigui la PAC que ens porti més hores de dedicació perque pràcticament farem el projecte. Espero que no tinguem problemes amb la wiki perque de moment és el que hem fa una mica de por... ja que encara no la domino gaire espero aprendre ràpid i que poguem treure el màxim profit del nostre treball!

També vull agraïr a les meves companyes la comprenssió que han mostrat i el bon treball que han fet. Els últims dies de la PAC no he pogut estar al 100% per problemes de cervicals, vaig patir molt per no poder conectar-me i quan ho vaig fer veure que havien tingut problemes amb la wiki i que no vaig estar per ajudar-les però que ho van saber solucionar :) així que tinc plena confiança en elles!


Ens esperen uns dies de molta feina però estic segura que tirarem endavant! molts ànims a totes i Silvia Molt bon viatge !!

No hay comentarios:

Publicar un comentario