jueves, 18 de abril de 2013

APRENENT A TREBALLAR EN GRUP DE FORMA VIRTUAL!

Aquesta és la primera vegada que tinc l'oportunitat de treballar en un entorn virtual i estic contenta.
Haig de confessar que en un principi em feia respecte escollir aquest assignatura. No sóc gaire hàbil en les noves tecnologies però aprendre'n és un repte que m'he posat. Amb cada nova activitat estic descobrint noves formes de treballar ja sigui participant en un blog o en una wiki, tot nou per a mi.

L'aspecte de treballar en equip també em feia dubtar però és una gran ajuda poder compartir dubtes i anar tirant endavant les feines entre totes. Desde un principi ens hem organitzat per repartir tasques i poder  aprendre una mica  de tot. Però malgrat tenir un rol assignat anem treballant com un bon grup col.laborant quan surten els problemes i mirant de solucionar-los.
El companyerisme ha de ser fonamental sobretot quan totes tenim gairebé cap experiència de treballs en aquest entorn. Es tracta de saber fer pinya!


Les idees han anat sorgint de les diferents aportacions i poder consensuar-les, contrastar-les i millorar-les et fa sentir ben partícep del grup que formem!

Ara estem ben enfeinades  amb la Pac 2. D'una banda les activitats individuals que són més fàcils d'organitzar. De l'altra les grupals, que sempre són més complexes perque treballem i cadascú té els seus horaris. Compaginar feina i estudis és dur però té la seva recompensa.

Jo crec que amb la bona planificació i amb les ganes que hi posem totes això sortirà endavant!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario