miércoles, 24 de abril de 2013

CONTINUANT PEL BON CAMÍ

Després d'un gran esforç per part de les 4 hem entregat la Pac a temps i estic orgullosa dels resultats.
Ha sigut un treball conjunt on cadascuna ha portat el ritme que millor ha pogut, compaginant-lo amb la vida laboral. Però que en definitiva s'han respectat els termes generals que vam establir. Els petits contratemps que han sorgit també els hem pogut solventar amb la implicació i comprensió que són necessaris. Ja se sap que per molt que es planifiqui sempre hi pot haver imprevistos i on no arriba una, les altres companyes poden cooperar i obtenir un bon treball final.
Per exemple quan vaig publicar la meva pàgina a la wiki ho vaig fer al lloc equivocat i al rectificar vaig modificar el menú de navegació de forma que per uns moments em pensava que havia esborrat la feina de totes i també la meva. Gairebé em moro!! Per sort em van ajudar i sense que s'arribés al pànic una altra companya ho va solucionar. La veritat és que el treball a la wiki porta més feina del qué em pensava. Serà tot un repte treballar-hi!




Jo mateixa en aquesta tercera Pac em toca el tema de la coordinació. Em fa  especial il.lusió aquesta nova responsabilitat. Però aquest primers dies no hi seré perque marxo 4 dies de viatge i espero que no sigui cap problema per al bon funcionament de l'equip. M'he estat mirant les activitats grupals i les dates d'entrega. Encara que fora de casa intentaré estar connectada cada dia per anar seguint les aportacions i poder seguir organitzar-nos i administrar-nos les feines.

Espero que seguim per aquest bon camí que ja hem iniciat, així que ànims per a seguir endavant!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario